Klanten paneel

Neem contact met ons op

  • Bel nu:0183 71 20 87
  • Verkoop Email:sales@123hostingservice.nl
  • Support Email:support@123hostingservice.nl
  • F.A.Q.Veel gestelde vragen

Sluit Support

Support

Domein check

www.

Hoe dien ik een klacht in over spam of misbruik van een 123 Hosting Service klant?

Het is de klanten van 123 Hosting Service verboden spam te versturen via het 123 Hosting Service netwerk of de diensten van 123 Hosting Service te gebruiken in verband met spam, phishing, fraude, hacking, et cetera.

Wij willen u aanmoedigen om met ons in contact te treden over alle vormen van misbruik. U kunt uw klacht indienen per E-mail aan het adres abuse@123hostingservice.nl een medewerker zal uw klacht binnen enkele uren, maar altijd binnen een dag, behandelen. Houd uw bericht zo bondig mogelijk.

Bij het aanmelden van e-mail misbruik of spam dient u altijd de volledige mail-headers van het spambericht mee te sturen. Alleen met deze informatie kunnen wij een onderzoek instellen.

Houdt u er rekening mee dat wij vanwege privacy u niet altijd kunnen meedelen wat de actie is die wij zullen ondernemen tegen de klant. Ook kan het zijn dat wij tijd nodig hebben voor bewijsgaring of juridisch overleg. Elke klacht wordt echter serieus onderzocht.

Wanneer sprake is van een misdrijf, dient u zo snel mogelijk in contact te treden met de politie in uw woonplaats. Als u dit wenst, kunt u ons uw procesverbaalnummer doorgeven, zodat ook wij deze informatie kunnen gebruiken voor een eventuele aangifte.

Terug naar veel gestelde vragen