Klanten paneel

Neem contact met ons op

  • Bel nu:0183 71 20 87
  • Verkoop Email:sales@123hostingservice.nl
  • Support Email:support@123hostingservice.nl
  • F.A.Q.Veel gestelde vragen

Sluit Support

Support

Domein check

www.

Hoe gebeurt de betaling en de facturering precies?

Om de klant niet te verrassen met een factuur voor een account of domeinnaam die hij vergeten was tijdig op te zeggen, dient voor alle diensten op voorhand betaald te worden.

Concreet gaat het als volgt: u plaatst een bestelling en u betaalt de verschuldigde som met de gegevens die u bij de bestelling meekrijgt. De webhosting-account wordt dan geopend en/of de domeinnaam geregistreerd en u kunt de factuur on-line opvragen en afdrukken vanuit het administratie systeem.

30 dagen voor de jaarlijkse hernieuwingsdatum van uw account of domeinnaam ontvangt u een nieuw factuur voor het komende jaar. Indien u dit niet doet, krijgt u twee weken nadien een herinnering. Indien u na nog 1 weken niet betaalt – en dan zijn we al een maand verder – dan wordt de webhosting-account of domeinnaam definitief afgesloten.

Terug naar veel gestelde vragen